FIRMAINFORMATION
Finesse Media AB
Org: 556483-6673
CVR-nummer: SE556483667301
Postadresse (Ikke returadresse)
Erik Dahlbergsgatan 4
41126 Göteborg
0700780002

Kontakt

Priser
Alle priser er angivet i danske kroner og inkluderer moms og andre afgifter. Den samlede købspris vil fremgå tydeligt før den endelige bestilling og vil inkludere alle omkostninger forbundet med købet, herunder eventuelle porto- og fragtomkostninger.

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Betaling
Du kan betale med Klarna. Hvis du vælger Klarna faktura, sendes den ud, når varerne forlader vores lager.

For at kunne tilbyde dig Klarnas betalingsmetoder, kan vi i kassen komme til at dele dine personoplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger med Klarna, så Klarna kan vurdere, hvilke betalingsmetoder du kan vælge. Dine personoplysninger, der deles, behandles i overensstemmelse med Klarnas databeskyttelsesoplysninger.

Levering
Varerne sendes normalt samme hverdag, hvis ordren modtages før kl. 12:00, og leveres normalt inden for 1-3 hverdage fra lageret i Kungsängen.

Fragt
Fragtomkostninger og speditør vælges i kassen, før du betaler. Returfragt betales af kunden ved fortrydelsesret, for garantisager betaler vi for returfragten eller fragtomkostningerne for en ny vare. Sporingsinformation sendes automatisk, når ordren er færdigbehandlet.

Uafhentede pakker
For uafhentede pakker, der returneres, opkræves et gebyr på 150 kr + fragt for returhåndtering. Returneringer tæller ikke som fortrydelsesret. Brug gerne appen fra PostNord eller Mine Pakker for automatisk at få beskeder, når forsendelser sendes.

Personoplysninger
Finesse Media AB behandler persondata i overensstemmelse med GDPR. Du kan til enhver tid vælge at få slettet dine oplysninger. Senest tre år efter din sidste kontakt med os sletter vi dine oplysninger. Oplysningerne gemmes for at kunne undersøge eventuelle reklamationer og til bogføring.

Sikkerhed
Hele siden er krypteret med SSL. Hvis du befinder dig på en hjemmeside, hvor der står https i adresselinjen (ofte markeret med en låst hængelås), krypteres al trafik mellem dig som besøgende og serveren, du kommunikerer med. Dette gør det meget svært at aflytte eller manipulere de informationer, der sendes.

PROCEDURER FOR RETURNERING AF VARER

Afbestilling
Hvis du ønsker at afbestille en vare, skal du kontakte os, før den sendes. En ordre, der er sendt, kan ikke afbestilles. Det nemmeste er at svare på din ordrebekræftelse, så får vi de oplysninger, vi har brug for.

Garanti
Zero Technologies, LLC garanterer, at ZeroWater® Dispenser, Kande, Flaskefiltreringssystem, Rejseflaske og TDS Meter er fri for produktionsfejl i 90 dage fra købsdatoen, når de bruges i overensstemmelse med brugsanvisningen. I denne 90-dages periode, hvis du opdager en produktionsfejl i din ZeroWater® Dispenser, Kande, Flaskefiltreringssystem, Rejseflaske eller TDS Meter (undtagen filteret), vil vi udskifte delene uden omkostninger.

Begrænset garanti for filterpatron. Zero Technologies, LLC garanterer, at dets filtre er fri for produktionsfejl i 30 dage fra købsdatoen, når de bruges i overensstemmelse med brugermanualen. I denne 30-dages periode, hvis du opdager en produktionsfejl i dit filter, vil vi udskifte det uden omkostninger. Hvis en potentiel produktionsfejl identificeres, vil vi give instruktioner om, hvordan du returnerer filteret til laboratorietest. Hvis laboratoriet fastslår, at filteret er defekt, erstatter vi det gratis. Hvis der ikke findes nogen fejl, returneres dit filter til dig, hvor du betaler fragtomkostningerne for både undersøgelsen og kundereturneringen. NB: Denne garanti garanterer ikke filterets levetid i en bestemt periode eller brugsvolumen. Mere information om forventet filterlevetid findes i tds-diagrammet.

Reklamation
Hvis der foreligger en fejl på varen, bør du inden for rimelig tid efter, at du har opdaget det, informere os skriftligt eller mundtligt om fejlen. Vi vil derefter give dig information om, hvordan du går videre. Reglerne om reklamation findes i Forbrugerkøbsloven.

Fortrydelsesret

I henhold til Fjernsalgsloven har du som privatperson ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter, at du har modtaget varen og uden særlig grund. Dette forudsætter, at produktet og produktets emballage er i væsentlig uændret tilstand, dvs. ubrugt og ikke ødelagt eller beskadiget og som nyt, så det kan sælges til en anden kunde uden prisafslag. Du må ikke bruge varen, men kan naturligvis forsigtigt undersøge den. Uafhentede varer, der returneres, tæller ikke som fortrydelsesret. Kontakt os, hvis du ønsker at fortryde et køb.

Returfragten
Returer sker for din egen regning, medmindre vi har sendt dig en forkert eller defekt vare. Før du returnerer en fortrudt/defekt/forkert leveret vare, bør du kontakte os. Returen sendes til en særlig adresse. Svar på din ordrebekræftelse eller udfyld returformularen, så hjælper vi dig!

Force majeure
Finesse Media AB skal være fritaget fra erstatning og andre konsekvenser, hvis opfyldelsen af en bestemt forpligtelse forhindres eller væsentligt vanskeliggøres af en omstændighed, som Finesse Media AB rimeligt ikke har kunnet råde over eller forudse. Eksempler på fritagende omstændigheder er krigshændelser, naturkatastrofer, arbejdskonflikter, boykot, blokade, lynnedslag, brand, sabotage, myndighedsbestemmelser/myndighedsudøvelse eller anden offentlig regulering eller ny lovgivning, problemer med posthåndtering, generel mangel på transport, varer eller andre lignende omstændigheder samt ulykkeshændelser af større omfang